Przygotuj się na podbój Internetu

zdobywaj wiedzę na naszym blogu i mierzWyżej!

10 rzeczy, których potrzebujesz, by skutecznie zdobywać klientów w Internecie

Jeśli nie ma Cię w Google, to znaczy, że nie istniejesz. Prawie każdy słyszał takie, lub podobne zdanie. Żyjemy w czasach internetowej rewolucji. Gdy chcemy zasięgnąć opinii, kupić produkt lub…

Czytaj dalej

Ile kosztuje strona internetowa? Zapłacić raz, czy kupić w abonamencie?

Twoja firma potrzebuje strony internetowej, ale zastanawiasz się ile będzie kosztować jej stworzenie? Chcesz dowiedzieć się, na jaki wydatek powinieneś się przygotować? A może otrzymałeś już kilka ofert na stworzenie…

Czytaj dalej

Twoje Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Facebook Impressions, Google AdWords User Lists, LeadReactor, Facebook Connect

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Google Analytics, Google Audiences, HotJar