Diagnoza i rejestracja przez Internet

Pierwsza wizyta w gabinecie medycyny estetycznej wiąże się ze sporym niepokojem. Pacjentka często nie wie, jakiego zabiegu potrzebuje. Nazwy takie jak mezoterapia igłowa czy lipoliza iniekcyjna nie poprawiają sytuacji. Postanowiliśmy to zmienić.

Problem

Nieatrakcyjna dla nowych pacjentów strona www i brak reklamy internetowej.

W 2015 roku, gdy każdy miał już przy sobie telefon z dostępem do internetu, strona www naszej klientki, dr Teodozji Arkuszewskiej, korzystała jeszcze ze starych rozwiązań i nie była responsywna. Zawartość witryny miała charakter przede wszystkim specjalistyczny, medyczny. Chociaż dla doświadczonych pacjentów tego typu treść może stanowić zaletę, na stronie brakowało oferty dla nowicjuszy w świecie poprawiania urody. Ze względu na te problemy, gabinet ESTETIS nie mógł prowadzić skutecznej reklamy internetowej.

Wyzwania

  • Konieczność zaprojektowania strony internetowej budzącej zaufanie w pacjentach
  • Przygotowanie treści odpowiednich zarówno dla nowych, jak i doświadczonych pacjentów
  • Niska świadomość poszczególnych zabiegów wśród nowych pacjentów
  • Potrzeba podkreślenia dostępności zabiegów także dla mężczyzn
  • Konieczność uproszczenia procesu rejestracji pacjentów na wizyty i odciążenia recepcji
  • Jasna prezentacja spodziewanych efektów poszczególnych zabiegów

Rozwiązania

Projektując nową stronę gabinetu medycyny estetycznej ESTETIS, dla różnych grup pacjentów zaplanowaliśmy różne ścieżki dotarcia do szczegółowych informacji o zabiegach, gabinecie i samej Pani Doktor. By wzbudzić zaufanie w każdej z tych grup, podjęliśmy szereg działań.

  • Stworzyliśmy system interaktywnej diagnozy, który pozwala pacjentom dowiedzieć się, jakie zabiegi mogą im pomóc
  • Opracowaliśmy wersję interaktywnej diagnozy dla mężczyzn
  • Doświadczonym pacjentom daliśmy bezpośredni dostęp do informacji o zabiegach
  • By odciążyć recepcję, aktywowaliśmy formularz rejestracji na wizytę w konkretnym terminie
  • Dodaliśmy dział poświęcony efektom "przed i po" poszczególnych zabiegach
  • Przebudowaliśmy dział ze szczegółowymi informacjami o Dr Teodozji Arkuszewskiej, wraz z otrzymanymi dyplomami i certyfikatami
  • Umieściliśmy wizerunek Dr Arkuszewskiej towarzyszy pacjentom na niemal każdej podstronie, budując zaufanie do lekarza

Rezultaty

  • Ponad 3 lata skutecznej reklamy internetowej w systemie linków sponsorowanych Google Ads (AdWords)
  • Ponad 30 tys. pacjentów skorzystało z systemu interaktywnej diagnozy i poznało zabiegi, które pomogą rozwiązać ich problemy z urodą
  • Niemal dwukrotne skrócenie czasu rejestracji pacjentów na zabiegi za sprawą formularz z wyborem daty wizyty, oraz aktualnymi informacjami o urlopach i nieobecnościach
Zainspirowała Cię historia naszego klienta?

Szanowny Użytkowniku! Cenimy Twoją prywatność. Dlatego chcemy prosić Cię o zgodę na wykorzystanie plików cookies (tzw. ciasteczek), zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dzięki temu, będziemy mogli doskonalić naszą ofertę i świadczyć Ci lepsze usługi marketingowe. Swoją zgodę możesz zmienić w dowolnej chwili w naszym Centrum Prywatności.

Centrum Prywatności