Prosty kalkulator zamiast skomplikowanego cennika

Wraz z rozwojem oferty biura rachunkowego AGMA, rozrastał się także cennik usług tej firmy. By klienci nie zaczęli się gubić, kilkadziesiąt pozycji w ofercie zastąpiliśmy dwoma suwakami i automatyczną wyceną.

Problem

Rozbudowany i nieczytelny dla klientów cennik utrudniał zdobywanie nowych kontrahentów.

Jesteśmy z biurem rachunkowym AGMA od wejścia tej firmy na rynek. Gdy pomagaliśmy naszym klientkom zdobywać pierwszych kontrahentów z Internetu, cennik usług był prosty i czytelny. Z czasem dochodziły do niego nowe pozycje, a odwiedzający stronę zaczynali gubić się w ofercie biura. By zwiększyć skuteczność reklamy internetowej, postanowiliśmy zaprezentować cennik w zupełnie inny sposób.

Wyzwania

  • Zaprojektowanie rozbudowanego cennika w prosty i czytelny dla każdego sposób
  • Uwzględnienie wszystkich obsługiwanych rodzajów działalności
  • Chęć wprowadzenia promocji i zachęt dla nowych klientów
  • Potrzeba zróżnicowania promocji dla różnych grup klientów (nowych firm i osób zmieniających biuro rachunkowe)
  • Wyeksponowanie atrakcyjnej ceny jako jednej kluczowych z przewag konkurencyjnych

Rozwiązania

Zamiast kilkudziesięciu pozycji, nowy cennik wyświetla tylko jedną kwotę – cenę obliczoną specjalnie dla potencjalnego klienta. Kwota ta uwzględnia wszystkie przysługujące zniżki i promocje, oraz informuje o długości ich trwania. Klienci biura rachunkowego zyskali też możliwość skorzystania z oferty jednym kliknięciem.

  • Kalkulator automatycznie obliczający cenę usług księgowych dla bieżącego klienta
  • Dedykowana strona typu landing page zintegrowana z kalkulatorem i zoptymalizowana pod prowadzone działania reklamowe
  • Landing page z kalkulatorem umożliwiający przekształcenie w przyszłości w pełnoprawną stronę internetową biura rachunkowego

Rezultaty

  • Jedna cena zamiast kilkudziesięciu podzielonych na kategorie pozycji w klasycznym cenniku
  • 2-krotnie większy zasięg kampanii reklamowej Google Ads (AdWords)
  • 50% gości korzysta z kalkulatora poznając ofertę cenową biura, w porównaniu do 24% odwiedzających, którzy docierali do wcześniejszej wersji cennika
Zainspirowała Cię historia naszego klienta?

Szanowny Użytkowniku! Cenimy Twoją prywatność. Dlatego chcemy prosić Cię o zgodę na wykorzystanie plików cookies (tzw. ciasteczek), zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dzięki temu, będziemy mogli doskonalić naszą ofertę i świadczyć Ci lepsze usługi marketingowe. Swoją zgodę możesz zmienić w dowolnej chwili w naszym Centrum Prywatności.

Centrum Prywatności