Rozbudowana strona szkoły językowej

Ponad 40 kursów, 20 egzaminów i kilkanaście usług tłumaczeniowych. Wszystko to w kilkudziesięciu językach obcych. Zaprezentowaliśmy ofertę szkoły LinguaCity, tworząc witrynę liczącą kilkaset podstron i oferującą intuicyjną nawigację.

Problem

Oparta o przestarzałą technologię strona internetowa utrudniała rozwój oferty i działania marketingowe

Oferta rozwijającej się szkoły językowej szybko przerosła założenia systemu, na którym została wykonana strona internetowa LinguaCity. Do panelu witryny szybko wkradł się chaos, skutkujący duplikatami podstron, uciążliwą nawigacją i wydłużonym procesem aktualizacji treści. W połączeniu z wyglądem strony projektowanej pod monitory o niskiej rozdzielczości, rozbudowana oferta szkoły mogła wydawać się mniej atrakcyjna od tego, co proponowały nawet stosunkowo niewielkie konkurencyjne firmy.

Wyzwania

  • Rozbudowana oferta, licząca kilkaset podstron
  • Prezentacja elementów oferty w zależności od dostępności dla każdego z kilkudziesięciu języków obcych
  • Potrzeba podziału oferty ze względu na cechy odbiorców (oferta dla biznesu, dla młodzieży, dla seniorów, itp.)
  • Konieczność zapewnienia wygody w przenoszeniu i tworzeniu treści
  • Stworzenie obszernej i jednocześnie intuicyjnej nawigacji
  • Uwzględnienie prowadzonych działań SEO i Google Ads (AdWords) przy budowie nowej strony
  • Konieczność ścisłej współpracy z klientką nad nową oprawą wizualną

Rozwiązania

Prace nad witryną rozpoczęliśmy od podziału strony na mniejsze części. Dla każdej z nich wypracowaliśmy optymalne miejsce w nawigacji. Następnie przeszliśmy do projektowania wyglądu poszczególnych działów witryny. Jednocześnie tworzyliśmy schematy najważniejszych funkcjonalności tak, by skrócić ścieżki dotarcia do ważnych dla klientów działów. Ścisła współpraca z klientką wymusiła rewizję wielu koncepcji i projektów, prowadząc do finalnego kompromisu.

  • Podział oferty na 5 części, liczących po kilkadziesiąt stron każda
  • Przygotowanie dwóch odrębnych nawigacji: oferty i informacji o firmie
  • Zaprojektowanie nowego wyglądu witryny spełniającego wymagania klientki i oferującego jednocześnie intuicyjną nawigację użytkownikom
  • Wygodna redakcja zawartości witryny dzięki wykorzystaniu wizualnego edytora treści
  • Stworzenie systemu testów językowych online
  • Budowa interaktywnych formularzy kontaktowych

Rezultaty

  • 402 podstrony wchodzące w skład witryny. prezentujące pełną ofertę szkoły językowej momencie publikacji strony www
  • 10 projektów graficznych strony internetowej przygotowanych na etapie tworzenia opracowania wizualnego witryny
  • 3 wersje językowe nowej strony internetowej (polska, angielska i ukraińska), zróżnicowane pod względem zawartości i stopnia rozbudowania
Zainspirowała Cię historia naszego klienta?

Szanowny Użytkowniku! Cenimy Twoją prywatność. Dlatego chcemy prosić Cię o zgodę na wykorzystanie plików cookies (tzw. ciasteczek), zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dzięki temu, będziemy mogli doskonalić naszą ofertę i świadczyć Ci lepsze usługi marketingowe. Swoją zgodę możesz zmienić w dowolnej chwili w naszym Centrum Prywatności.

Centrum Prywatności