10 razy skuteczniejsza reklama dzięki nowej stronie

Dobrze przygotowana strona internetowa to wymierne oszczędności dla każdej firmy. Zmieniając stronę Fastenal.pl obniżyliśmy koszt konwersji o 89%. W zaledwie 2 miesiące.

Problem

Niewielka liczba zapytań ofertowych i konwersji z kampanii Google Ads (AdWords).

Kampania reklamowa naszego klienta nie przynosiła zadowalających efektów. Klienci opuszczali stronę internetową w kilkanaście sekund po jej otwarciu. Nie podejmowali też kontaktu z firmą, czy jakichkolwiek innych, wartościowych biznesowo działań. Zdecydowaliśmy się zmienić tę sytuację w krótkim czasie.

Wyzwania

  • Oferta skierowana wyłącznie do wąskiego grona odbiorców (wybrane branże B2B)
  • Kampania w Google Ads (AdWords) generowała niewielką liczbę zapytań
  • Klient otrzymywał zapytania dot. produktów, których nie oferuje (m.in. o maszyny vendingowe do napojów, przekąsek, itp.)
  • Konieczność rozwiązania problemów z reklamą bez generowania dodatkowych, znacznych kosztów

Rozwiązania

Analiza sytuacji i prowadzonych wcześniej działań reklamowych, wykazała problemy ze zrozumieniem oferty przez potencjalnych klientów. W związku z tym podjęliśmy działania mające na celu naprawienie tej sytuacji.

  • By nie generować dużych kosztów, zamiast nowej strony stworzyliśmy landing page, mający na celu edukację klientów i zachęcenie ich do kontaktu z firmą
  • Zidentyfikowaliśmy nieskuteczne słowa kluczowe w kampanii Google Ads (AdWords)
  • Zoptymalizowaliśmy zasięg, kierowanie geograficzne, stawki za kliknięcie i inne elementy kampanii Google Ads (AdWords) na podstawie danych o konwersji

Rezultaty

  • 925% więcej konwersji w zaledwie dwa miesiące od uruchomienia landing page
  • Spadek kosztu konwersji o 89% przy jednoczesnej poprawie jakości zapytań od klientów
  • 10-krotnie większe zainteresowanie ofertą, przy tym samym budżecie reklamowym
Zainspirowała Cię historia naszego klienta?

Szanowny Użytkowniku! Cenimy Twoją prywatność. Dlatego chcemy prosić Cię o zgodę na wykorzystanie plików cookies (tzw. ciasteczek), zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dzięki temu, będziemy mogli doskonalić naszą ofertę i świadczyć Ci lepsze usługi marketingowe. Swoją zgodę możesz zmienić w dowolnej chwili w naszym Centrum Prywatności.

Centrum Prywatności