SKUTECZNY MARKETING I REKLAMA W INTERNECIE

Rozwiązania marketingowe, dzięki którym

zdobędziesz nowych klientów i zlecenia z internetu

Zdobywaj klientów i zlecenia z internetu dzięki skutecznej reklamie dla firmy. Wykorzystaj efektywne strategie marketingowe i zmień swoją stronę internetową w kanał pozyskiwania klientów.

marketing-intro-img
KAMPANIA GOOGLE ADWORDS

Wyprzedź konkurencję w Google

i zdobywaj nowych klientów

Dotrzyj do klientów zainteresowanych Twoją ofertą, dokładnie w chwili, gdy szukają jej w internecie. Zajmij pozycję na najlepszych miejscach w Google.

W prezencie na pierwszą kampanię Google AdWords otrzymasz od nas do 500 zł do wydania na reklamę w internecie. Sięgnij po te środki i pozyskaj potencjalnych klientów, którzy odwiedzą Twoją stronę niezwłocznie po uruchomieniu kampanii linków sponsorowanych w Google. Rozwijaj swoją firmę z prawdopodobnie najskuteczniejszą w internecie metodą reklamy.

service-marketing-aw
service-marketing-display
REKLAMA "ŚLEDZĄCA" (REMARKETING) I BANERY

Przypominaj klientom swoją ofertę

gdy podejmują decyzję o zakupie

Wyświetlaj dedykowane reklamy osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie nawiązały kontaktu, ani nie złożyły zamówienia.

Remarketing w ramach Google AdWords daje Ci możliwość towarzyszenia klientom, którzy porównują oferty i rozważają decyzje o zakupie. Specjalne przygotowane banery reklamowe wyświetlą się potencjalnym klientom podczas ich codziennego przeglądania internetu. Reklama przypomni im o ofercie Twojej firmy podczas używania aplikacji w telefonie, przeglądania portali na tablecie, a nawet podczas pracy na komputerze.

WIZYTÓWKA W MAPACH GOOGLE

Dotrzyj do klientów w pobliżu

i prezentuj okazje na Mapie Google

Daj się znaleźć klientom nie tylko w Google, ale także na mapie. Docieraj do klientów w pobliżu Twojej siedziby i zachęcaj ich do wizyty.

Dzięki obecności na Mapach Google, możesz przekazać użytkownikom najważniejsze informacje. Numer telefonu, godziny otwarcia, zdjęcia i oferty ułatwią klientom kontakt z Tobą i zachęcą do skorzystania z oferty Twojej firmy. Opinie mają zaś moc przekonywania klientów, że warto wybrać właśnie Ciebie!

service-marketing-mapa
KATALOGI FIRMOWE

Udostępnij swoje dane kontaktowe

i daj się znaleźć klientom

Buduj pozycję swojej firmy w internecie, dzięki obecności w katalogach branżowych.

Ułatw klientom znalezienie w internecie biznesu, który prowadzisz. Zadbamy, by wizytówki Twojej firmy znalazły się w najważniejszych branżowych katalogach firm, które Google bierze pod uwagę przy ocenie jakości stron internetowych. Dzięki temu, witryna Twojej firmy stanie się łatwiejsza do znalezienia w wyszukiwarce.

NEWSLETTER

Buduj lojalność klientów

regularnym kontaktem

Informuj klientów o okazjach, promocjach i życiu Twojej firmy. Buduj bazę lojalnych odbiorców i dostosuj swoją ofertę do ich indywidualnych cech i potrzeb.

Regularnie wysyłany newsletter pozwoli Ci utrzymać stały kontakt z grupą najbardziej lojalnych klientów. Dzięki segmentacji odbiorców będziesz mógł skierować swoje wiadomości do odpowiednich osób, we właściwym czasie, ze zindywidualizowanym komunikatem. Dostosujemy Twoje wiadomości ze względu na płeć klientów i ich zarejestrowane zachowania. Dzięki temu niższym kosztem uzyskasz więcej zapytań i zamówień.

service-marketing-newsletter
service-marketing-blog
BLOG I DZIAŁANIA CONTENT MARKETINGOWE

Dziel się wiedzą z klientami

buduj wizerunek eksperta w branży

Odpowiadaj na pytania, które Twoi klienci wpisują w wyszukiwarkę Google i zyskaj organiczny i wysoki jakościowo ruch na swojej stronie internetowej.

Każdy artykuł napisany na firmowym blogu, bądź w innym miejscu w sieci, pozwoli dotrzeć Ci do osób z problemem, którego rozwiązanie może zaoferować Twoja firma. Zyskasz przy tym nie tylko klientów aktywnie poszukujących Twojej oferty, ale też zbudujesz wizerunek eksperta, który ułatwi Ci zdobycie zaufania kontrahentów.

GOOGLE ANALYTICS I GOOGLE DATA STUDIO

Sprawdzaj skuteczność działań

w raportach wprost od Google

Zachowaj pełną kontrolę nad budżetem reklamowym przeznaczanym na Google AdWords i inne działania marketingowe. Dzięki Google Analytics i raportom Google Data Studio masz gwarancję, że dane o skuteczności prowadzonych kampanii są rzetelne i pochodzą z niezależnego źródła - wprost od Google.

Raporty nt. ruchu na stronie internetowej Twojej firmy aktualizowane są na bieżąco. Możesz więc w czasie rzeczywistym śledzić odwiedziny, lokalizacje użytkowników, urządzenia z których korzystają i dziesiątki innych parametrów, charakteryzujących Twoich potencjalnych klientów. A wszystko to w wygodnej w obsłudze i czytelnej formie.

service-www-raporty

Twoja firma powinna zdobywać zlecenia i klientów

dzięki działaniom w internecie

USŁUGI W PAKIECIE

Co jeszcze otrzymasz w pakiecie?

Sprawdź nasze usługi:

Twoje Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Facebook Impressions, Google AdWords User Lists, LeadReactor, Facebook Connect

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Google Analytics, Google Audiences, HotJar