Interaktywna strona osiedla

Zakup mieszkania to złożony i długi proces. Mieszkańcom Osiedla Cztery Pory Roku ułatwiliśmy to zadanie, umożliwiając dotarcie do najlepszych ofert szybko i wygodnie.

Problem

Potrzeba wypromowania nowej inwestycji deweloperskiej i znalezienia pierwszych mieszkańców Osiedla Cztery Pory Roku.

Strona internetowa osiedla sprawiała trudności w obsłudze i nie prezentowała pełnego katalogu dostępnych mieszkań. Prowadzone przez dewelopera kampanie marketingowe nie dawały oczekiwanego zwrotu z inwestycji i nie generowały pożądanego zainteresowania mieszkaniami. Ze względu na stracony czas, należało podjąć szybkie i skuteczne działania.

Wyzwania

  • Konieczność szybkiego wykreowania zainteresowania inwestycją
  • Potrzeba zaprezentowania pełnego katalogu 375 mieszkań, podzielonych na 4 odrębne budynki
  • Umożliwienie potencjalnym nabywcom łatwej nawigacji po dostępnych lokalach
  • Uwzględnienie wydłużonego procesu decyzyjnego wśród mieszkańców
  • Ułatwienie klientom dzielenia się mieszkaniami i konsultowania swoich wyborów z rodziną i znajomymi

Rozwiązania

Problemy dewelopera postanowiliśmy rozwiązać w dwóch etapach. W pierwszej kolejności stworzyliśmy landing page z listą dostępnych mieszkań w pierwszym z czterech budynków i najważniejszymi informacjami o osiedlu. Uruchomiliśmy kampanię Google Ads (AdWords), która przyniosła pierwsze zapytania od klientów.

Równolegle rozpoczęliśmy budowę docelowej strony internetowej Osiedla Cztery Pory Roku, wraz z wszystkimi mieszkaniami i funkcjonalnościami. Strona ta zastąpiła landing page i wygenerowała pięciokrotny wzrost liczby zapytań od zainteresowanych mieszkańców.

  • By nie tracić czasu, w trakcie powstawania nowej strony osiedla, uruchomiliśmy przygotowany na działania marketingowe landing page
  • Uruchomiliśmy kampanię Google Ads (AdWords) na lading page generując pierwsze rezerwacje mieszkań
  • Stworzyliśmy dwie wyszukiwarki mieszkań: wizualną i tradycyjną
  • Umożliwiliśmy dodawanie mieszkań do schowka, by klienci mogli szybko wrócić do interesujących ich lokali
  • Przygotowaliśmy funkcję wysyłki listy mieszkań ze schowka na dowolny e-mail, by ułatwić klientom konsultacje przed zakupem
  • Opracowaliśmy interaktywną mapę otoczenia osiedla
  • Uruchomiliśmy kampanię Google Ads (AdWords) i remarketing na nową stronę osiedla, notując 5-krotny wzrost zainteresowania

Rezultaty

  • 1/3 mieszkań została zarezerwowana jeszcze przed rozpoczęciem budowy osiedla, w dwóch pierwszych blokach, według danych strony ze internetowej dewelopera
  • Pierwsze rezerwacje mieszkań bezpośrednio po uruchomieniu landing page
  • 5-krotny wzrost zainteresowania inwestycją po uruchomieniu nowej strony internetowej
  • Ponad 600 tys. wyświetleń banerów w kampanii remarketingowej
Zainspirowała Cię historia naszego klienta?

Szanowny Użytkowniku! Cenimy Twoją prywatność. Dlatego chcemy prosić Cię o zgodę na wykorzystanie plików cookies (tzw. ciasteczek), zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dzięki temu, będziemy mogli doskonalić naszą ofertę i świadczyć Ci lepsze usługi marketingowe. Swoją zgodę możesz zmienić w dowolnej chwili w naszym Centrum Prywatności.

Centrum Prywatności